8 dagar kvar

God morgon Sverige!

Hoppas alla hade en rolig kväll på festivalen:)
Jag fick vara med på förfest igår, typ 1 timme.
Det vare mycket värt!
Sara, Sanna, Mp, Malin och en hund.

Blev dessutom bjuden på efterfest på hotellet
som jag fick komma till efter jag slutat jobba.
Men jag avstod, min slaggarsoffa kändes mer frestande.

4 avklarade nätter och 3 kvar!!


ZZZzzzZZ

                                                                    Jenny


Grattis Spanien till Em-finalplats

Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Tack! Jag ska ner nu strax och göra mitt bästa. Sov så gott.

2008-06-27 @ 06:08:40
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

Tack ska du ha vännen!!



Det blir samma ställe ikväll, så vill du komma på ferre är det bara att haka på!

2008-06-27 @ 18:23:47
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0