Bra dag med andra ord

Hej!
Jag vet, har inte skrivit idag. Eller igår.

Men jag hade fullt upp!!
JObbade till 16
Åt pizza på viking med Fredde, Sebbe S och Adam
Drog och kollade in balen med Sara och Carro
Hem till Sebbe, äntligen:) Var jätteskönt att få träffa han. Saknad ♥
Till Samuels kalas där det var en massa skönt folk, och vi satt ute och sjöng (skrek) och hade trevligt.
Fick dessutom tårta muums .
Skjutsade iväg några av dom till krogen
Tillbaka i Tobbes lgh och dags att sova.

Jobb imorn igen, men jag återkommer :)
Har dessutom en massa bilder som jag måste lägga upp snarast känner jag. Det kommer.....

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0