cribs

Hej och välkommen!

Här är hallen, nyfixad :)





Här är allt jag äger just nu i stan

Köket är också nyfixat men inte helt klart.

Det finns inget kakel ännu, men Sebbe piffade till väggen då vi bodde här

Diska.... vem har sagt att man någon gång behöver diska??

Min slaggarsoffa

Tobias har piffat till sina gitarrer själv...

... Han är tokduktig :)

En tavla han gjorde för länge sen, skitsnygg... ser ni vilka det är?



Bordet som jag lyckades sitta sönder, klantjag



Gula Sidorna fick ett eget.. öhhh gitarrställ

Sist men inte minst något som alla bör ha hemma


Är det något ni undrar över? Typ vilken färg är gardinerna..? Jo Blåa svarar jag då.

Hej så länge

Säg hej till Jenny
Postat av: Jottan

I like the tour! Jag gillar hallen bäst!

2008-06-13 @ 20:55:51
Postat av: Sara

Tack för titten!

Jag tycker att den lilola blomman ser lite torr ut :)

Mysig lägenhet.

2008-06-14 @ 03:25:52

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0