I got life

Vilken trist regning dag. Själv tar jag inte för mig och gör något.
Nej jag sitter fastklistrad. Ska jobba inatt igen.
Hoppas denna vecka går lite fort och bra som den förra.

Tänker mycket på resan, börjar gruva mig alltså.
Jag vill inte vara själv på Paris gator. Jag kommer skita på mig!!
Hoppas överfallsalarmet jag fick av morsan för länge sedan hjälper ifall det händer något.

Har dessutom fått ett till stop. Serre Chevalier som ligger i Franska Alperna.
Min gamla klasskompis Anne är där och jobbar. Så det blir skoj att träffa henne också :)

Jag borde se hair, det var länge sedan.. bra dessutom:)



Säg hej till Jenny
Postat av: Isak

Du får skaffa pepparsprej eller nåt, och ja, se Hair igen :)

2008-06-23 @ 18:11:29
URL: http://isakanklew.blogspot.com
Postat av: Anna O

Hair är bra! Se den.

Att vara nervös hör till. Om du inte var det skulle det ju inte bli ett äventyr!

2008-06-23 @ 19:01:20
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0