Midsommarafton

Idag var en lugn och skön dag. Behöver man efter en 2-dagars.
Saras mamma bjöd oss på middag.
Det var helt underbart gott och jättetrevligt!! :)


Mor & Dotter


Mums :)


Min nya vän Molly


Världssöta syskon


Anna kom förbi också


David hade paxat en plats åt mig :P

Så nu sitter jag i min soffa och avrundar kvällen.
Imorgon kommer en ny dag:)


Tack till Saras mamma som styrde upp en härlig midsommaraftonskväll :)











Säg hej till Jenny
Postat av: Martha

Tack själv för en trevlig midsommarafton,mamsen

2008-06-21 @ 12:23:23
Postat av: Fröken Ostkrok

Sötnosbilder. så himla ball.. oj vad jag saknar min kamera..

2008-06-22 @ 19:55:21
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0