Nedräkningen kan börja

Har jag berättat för alla att jag sticker om mindre än 1 månad??

Jag ska TÅGLUFFA I EUROPA :D

Sara Ostbåge har varit snäll och skrvit ut en massa papper på tips på packning och sånt.
Jag ska ner till min kompis Stina som bor i Lund nån dag i förväg. Har inte alls träffat henne alls i år än :(
Sen drar jag till Tyskland och säger hej till Gerrit.
Amsterdam, verkar ju vara råmysigt och känns som ett ställe som jag skulle gilla :)
Paris, ja dit måste man ju nån gång... mycket saker att se också tror jag :P
Barcelona (kanske)
Nice, har äntligen lärt mig stava det.
Rom där jag ska träffa Adam, Jowe och Krilo wohooooo :D
Sen blir det hemväg på nåt vänster.

Förslag får gärna lämnas och tips :)

Ja, jag blir inneboende med Fjolla och PaartySara nån dag. Hon kallar mig redan sambo haha :D



Jag & Stina
Storsjöyran 2004

Säg hej till Jenny
Postat av: Sanna

Så himla kul, ska du åka själv? :)

Roligt att träffa dig med. :D

2008-06-11 @ 12:13:40
Postat av: Anna O

Hur kan du sätta "kanske" på BCN?

Där ju typ huvudmålet skulle jag vilja säga!

Gillar du party är det staden för dig.

Gillar du kultur är det staden för dig.

Gillar du bad är det staden för dig.

Gillar du shopping är det staden för dig.

Gillar du gamla mysiga kvarter är det staden för dig.

Gillar du mig är det staden för dig =)

2008-06-11 @ 15:30:33
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Jonas



Att luffa runt i västeuropa är dyrt. Men lätt värt det!!

Ta natttågen så slipper du betala för att sova på ett dyrt hostel.

Jag fann Prag och Berlin. Mina favoritstäder.

Däremot hade jag svårt för Barcelona, ingen bra stad om man vill se Spannien då den är väldigt internationell och inte ovanligt med fulla fula svenskar. (Något jag anser man kan skaffa erfarenhet av hemma.)



Jag är skitsugen på tågluffa igen.

Och kanske blir det en tur? I så fall i Östeuropa.



Ha ne!

2008-06-11 @ 16:58:29

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0