Önskar hyra

Måste fixa en lägenhet alltså.
Så jag har nånstans att bo då jag kommer tillbaka.
Annars får det bli tält, bil, båt eller husvagn :P
Vill hyra, helst 1:a hand...
Får väl köpa en lägenhet annars. Jepps!
Sen ska jag ta hand om katterna igen :D

PUSS PÅ ER!!





I look at the world and I notice it's turning
While my guitar gently weeps
With every mistake we must surely be learning
Still my guitar gently weeps

Säg hej till Jenny
Postat av: Angelica Andersson

Aha, fan va nice. Jag åkte ju själv i Australien - klart det bästa jag gjort i hela mitt liv! Man kan åka precis som man vill och träffar en massa roliga och skumma människor på vägen!

2008-06-23 @ 23:03:47
URL: http://angeland.bloggspace.se

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0