Jag ska kasta mig ut

Undra om dom har nå bungyjump i år på festivalen?
Jag vill fasen hoppa :P
Kollade upp hur det ligget till med Skydiving i Sverige.
Finns ett ställe utanför sthlm.
4000 meters höjd, 2000 spänn och en adrenalinkick rikare :P
Ska fasen göra det om jag har några pengar kvar då jag kommer hem till Sverige igen.

Drog till Sebbe idag, pratade lite. Försöker klara upp saker och ting.
Hoppas att det det hjälpte nånting iaf :)
Sen blev det en snabb stadsrunda med Sara.

Fortfarande purken att behöva jobba i helgen.
Ja tänkte att nä fan det är lugnt, man missar inget ändå.
Men jo, jag missar ju ALLT?

Festa lite åt mig festival people!




Säg hej till Jenny
Postat av: David

Trist du måste jobba men jag lovar att dricka lite extra för dig. Ha en trevlig arbetshelg :) *kramar

2008-06-26 @ 22:28:26

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0