Vill du veta?

Imorgon ska jag laga min cykel :)
Måste fundera ut vad jag ska göra på midsommar också.

Jag fyndade några bra att ha grejjer på Dollar Store som jag ska ha till resan.

  • Våtservetter
  • 2 St Resebadlakan i Microfiber (Råvärt)
  • Tandkräm
Har fått låna en väska av Sara som passar bra.
Ska försöka att inte packa mycket alls.
18 dagar kvar :D

Anna... nu ska jag gå och bajsa :P


Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Fasiken vad trevligt att få höra om ditt bajs =)



Är det bara 18 dagar kvar innan du drar ut i Europa?

Ett tips: Packa sånt som du kan kasta efter vägen. Kläder du inte längre är så förtjust i osv osv.. det gör väskan lättare och det blir mer plats för allt som du kommer att köpa på dig under vägen =)

2008-06-18 @ 00:12:28
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0