Bio ikväll

Jag har en date med Johanna ikväll så vi tänkte dra på bio.
Har kikat lite vad som går nu och det som verkar mest lovande
är antingen Iron Man eller Shine a light. Tror ju att Iron Man är mer en biofilm faktiskt.
Men det är ju inte för filmen som jag går på bio.
Det är  BIOPOPCORN som gäller och en stor saftig cola till :)
Inget slår det :P

Men när ska nån smälla upp en drive-in-bio? Det kan ju inte finnas något som verkar mysigare än det? :)
Om nån har en projektor så kan jag styra ett lakan, en bil, filmen och snackset :)

image55

Säg hej till Jenny
Postat av: Amaia

Kul med bio! Jag brukar dra på bio bara för popcornens skull faktiskt, det är ju den som är bäst :D

2008-05-08 @ 16:57:24
URL: http://amaialayla.blogg.se
Postat av: Angelica Andersson

såg din blogg på msn, kul!

Jag kommer definitivt om någon fixar en drive-in bio! Har faktiskt tänkt tanken att sätta upp projektorn mot ladugården ;) men så sålde vi den. projektorn alltså. dessutom hade det nog blivit kass bild pga. alla brädor, så lika bra att jag inte ens försökte...

2008-05-08 @ 19:08:11
URL: http://angeland.bloggspace.se
Postat av: Jottan

Jag älskar bio!

2008-05-08 @ 19:23:12
Postat av: Emma

Whoa kusin vitamin! =) hur va bion?? O liksom.. shit. va tiden går fort.. Madde.. =(
Ha en bra kväll!

2008-05-08 @ 21:41:01
Postat av: Isak

Så rätt, popcornen är det man går på bio för. Man skulle fått investera i en sån där biopopcornsmaskin så man kan göra exakt likadana hemma :P

2008-05-08 @ 23:21:17
URL: http://isakanklew.blogspot.com

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0