En flaska vitt i värmen

Mjau!

Har jobbat i dessa varma hotellrum hela dagen. Också är det kanonväder ute..
Jag ska fasen hitta en fäck med grös som jag ska hänga på hela helgen..
Annars funker saras balkong helt utmärkt!! :)

Har införskaffat mig en flaska vitt som antingen ska drickas ikväll eller imorgon.
Men gott är det vilken dag som helst!

Jag saknar lägenheten,
Jag skanar mina grejejr
Jag saknar mina små älskade katter
Och mest av allt sebbe

Men får försöka ta in i skallen det som precis alla säger, även jag... "det ordnar sig"

Kanonhelg på er alla

(jossan är på bene yeey :)

Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

jej!
Hade du trevlig ikväll? Jag kände att jag var tråkig som inte kom förbi men jobbet tog verkligen musten ur mig.

2008-05-31 @ 00:21:25
URL: http://detmanintevet.blogg.se
Postat av: Sara

Jag är så glad att du hakade på ikväll vännen, superkul!
Vad säger du om imorron då?

2008-05-31 @ 01:19:33

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0