.....

Jag har så fina vänner... tack!

image115

Säg hej till Jenny
Postat av: Anna på

Hej igen! Jag blir så glad över att du blir glad när vi peppar dig =)
Vänner är helt klart till för sånt. Det och möjligheten till vindrickande en torsdag eftermiddag =)
Jag peppar dig varje dag vännen, any time, anywhere!
Kram på dig!

2008-05-30 @ 00:12:30
URL: http://detmanintevet.blogg.se
Postat av: Sara

Jag kommer att finnas vid din sida hela tiden vännen.
Tveka inte en sekund, I got youre back sexy ;)

Hör bara av dig närsomhels eller bara titta förbi, hahah hallå du har ju en av mina nycklar, så mi casa es su casa.

Cyberkram!

2008-05-30 @ 01:22:29
Postat av: Johanna

bara höra av dig när du känner det blir tungt eller bara vill prata : )

2008-05-30 @ 09:35:18
URL: http://johannahed.blogg.se
Postat av: Jottan

Det var så kul att se dig idag!

2008-05-30 @ 13:30:47

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0