fd violflicka

Jag har fått en sexy tan som kanske inte alls är så sexy.
Men det försvinner ofta rätt fort ändå!

Har gått på stan med kurren sen legat och solat på hennes gård med hennes kompis.
Handlat mer vin och ikväll ska vi grilla :)

Ska även försöka hinna med Antons balkong och hans härliga balkongmöbler (bäst i stan)
och härliga kompisar.
Utgång vet jag ej ännu men troligtvist.

Ingen boden och ingen firmafest alltså. Men det blir nog skoj ändå!

Ska försöka lägga upp bilder så fort jag har fixat igång routern så jag kan laptopa!

Sommaren får en på lite bättre humör iaf :)

Säg hej till Jenny
Postat av: Jenny

Jag tror jag såg dig ikväll. Är inte helt hundra men utanför karamelltåget, tyckte det var Per och ehhh, minns inte vad den killen heter men kanske Fredrik? Saras lillebror? Är jag helt ute och flummar nu eller? hihi

2008-05-31 @ 23:45:45
URL: http://trulle83.blogg.se
Postat av: Isak

Sommaren är det enda som håller en uppe just nu :P

2008-06-01 @ 02:04:55
URL: http://isakanklew.blogspot.com

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0