Ljuva livet

Hej vänner :)
Jag befinner mej i riksgränsen just nu. Det är hur chill som helst!
Jag har åkt bräda hela dagen, bränt mitt lilla ansikte och spelat poker.
Vi bor på ett vandrarhem en liten bit ifrån backen och alla här är så härliga.
Utsikten här slår ALLT!!
Blev after-ski kl 16 och eftersom ´jag knappt fick någon sömn samt ätit väldigt dåligt så tog alkoholen dirr.
Full och glad är jag.
MÅste upp tidigt imorn för då ska jag hjälpa till att ordna frukost.
Det blir åkning 3 dagar till samt fest heeela helgen. Imorn är det fest på hotellet i Riksgränsen och på Lördag blir det troligtvist Björkliden eftersom det ska va nå storvansinnesfest där.
Hoppas solen skiner där hemma i skellefteå på er också:)

(Bilder kommer nästa vecka)

Hoj Koj

Säg hej till Jenny
Postat av: Jenny

Okej, låter som ett trevligt jobb.
Jo, eller nä.. eller ja.. vi bor i Bergsbyn så nästan i stan. Jag har inte på nått sätt utvandrat iaf. Vi köpte radhus här och har snart bott ett år.

2008-05-01 @ 22:19:05
URL: http://trulle83.blogg.se
Postat av: Sara

Så himla kul!
Ha skitball nu vännen, ta det bara försiktigt och bryt inga ben eller armar bara.

Vi ses snart!

2008-05-02 @ 03:27:21

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0