3 oktober 2008

Kylan bet på en rejält nu när jag cyklade hem från jobbet.
Blåser kallt, fingrarna fryser fasst på styret och kinderna blir som royal gala!
Lite regn på det här så har vi det bästa ligga hemma och mysa-vädret.
Kanske så jag önskar att min fredag kommer se ut....
En bra film, brinnande ljus, popcornen poppade och mysigt sällskap!
Nej det röstar jag inte emot!



Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Inte jag heller.



(mera ligga åt folket..)



Du staffan frågade om vi fiock till det inatt..hahahha han blev besviken på deras motvilja..

2008-10-03 @ 08:46:24
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Martha

Om du är sugen på mamsens lasagne får du gärna cykla med henne till moröbacke, Du är varmt välkommen,kramar.

2008-10-03 @ 16:36:26
Postat av: Johanna

vi får ta en sån kväll till veckan : )

2008-10-03 @ 16:39:03
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0