Biljetten hem



Nu börjar det bli en ful höst. Ja då löven är borta från träden.
Jag beställde tågbiljett till oslo idag. 185 :- betala jag för det.
Trodde det skulle ta ett tag innan jag satte mej på ett tåg igen.
Med tanke på att hela sommaren gick åt till att åka tåg.
Men jag längtar ändå. Jag ska sätta mig i restaurangvagnen och ta mig
ett glas vin & sedan låta mp3:n få mig att somna.
Jo, den 10 November åker jag. Då ska jag hälsa på vänner i Oslo nån dag
innan jag åker vidare till Hemsedal.

Nu till fredagsgröten!



Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

ahhahahha, ja lätt!!!!

Staffan kommer ju bli valdigt överaskad.

DO IT!

2008-10-03 @ 18:32:13
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0