Cribs

Jag har bott i bunkerna i nästan 3 månader nu och så mycket längre blir det inte heller.
Så jag måste ju visa här ju min ca 25kvm 1,5:a ser ut.



Fönster och självklart GG-boxen jag håller på att se. Ankan tar jag väl hand
om och dator har jag pimpat!



Min kick-ass tv som Sara brukar säga, rumsborde och min to-do lista
i veckan inne i köket.



Köpte 2 pkt Brantz och fick den där snygga burken. Kylskåpet med
Rollings Stones magneter, katching! Köket i övrigt.


Min lägenhet är nästan som en labyrint och sängen där sover jag... (&)!!
Älskar den där Tjallamalla-bagen som jag fick av Krilo en gång i tiden.



Min boksamling (tar dock ca 2 år för mig at t läsa ut en bok).
Älskade skivsamling, får gärna bli större samt fulaste taklampan man
kan ha!



Den här snubben sitter på fönstret i köket. Vet inte vad han vill, vem han är
eller hur han hamna där. Fint sällskap ialla fall :)


Välkommen åter!



Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Snajs!

Och som sagt jag erjuder min enkla boning om din tv vill ha en (numera) brunhårig rumskompis :)



Vi ses strax!

2008-10-14 @ 17:50:30
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Elan

Vad fint du har det=) Hoppas pizzan smakade bra. Trevlig natt på er

2008-10-15 @ 21:23:16
URL: http://elusen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0