Kan inte folk ge bort pengar till ett projekt att bygga en tidsmaskin istället?

Jag hoppas att jag kommer få bo i en stor timrad stuga
med en massa furumöbler och en sån där stooor
öppenspis med en björnfäll framför.
Det hade varit nåt :)


Jag ser ordet flyttlåda framför mig, kartongerna står och väntar.
Jag känner mig opepp för att låta dom fyllas.
Fan va grejjer jag har, ska anordna en loppis då jag kommer hem
så att jag blir av med hälften iaf.


Det var dans på hotellet igår kväll.
Jag hade fullt upp och fick mig en medelålders karl
hängande efter mig. Säkert 15 min stod och blängde på
mig och försökte få med mig upp på rummet.
Tillslut blev jag less, sa åt honom att gå och lägga sig
annars tillkallar jag vakten.
Jodå han gicke efter ett tag och kom sig vidare till
redeptionen för att ännu en gång använda sin charm
men för att denna gång få med sig Sara.
Bottennapp för hans del!

Jomen rubriken..... det hade varit häftigt!

Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0