När kommer oflyt?

Jag blev väckt av min klasskompis från gymnasiet som ringde.
Hon skulle komma och titta på lägenheten så jag
fick skynda mej upp ur sängen och göra en snabbstädning.
Hon gillade cribet så nu slipper jag fundera mer på det =)

Drog in till stan och träffade Sara.
Inhandlade ett par byxor och sen föreslog hon vin
för att fira våran ledighet.
Ja så vi hamnade på calles. Prat och 2 glas var.
Ikväll ligger jag bara på soffan, helt utslagen.

Så lägenheten är fixad. Får hyra ut den i 2:a hand.
Slipper hitta nånstans att förvara möblerna för det får stå kvar.
Kattvakt är inte heller något problem.
Boende i Hemsedal har jag.
Ja så var är haken... måste komma snart!
Jag kan ju inte ha sånt flyt hela tiden.. eller?

Skål

Foto: Fröken Ostkrok


Säg hej till Jenny
Postat av: Anna O

Men vad är det jag ser att du försöker kränga en oslobiljett på msn?

Skulle inte du hokka upp med grabbarna grus i Oslo och lära de lite vett?

Herregud Jenny, jag satte allt mitt hopp till dig!

2008-10-08 @ 04:19:13
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0