Party on



Jag och Sara är så Party idag!
Vi har bastat, druckit vin och haft trevligt.
Nu ska jag på stan en tväris och sen blir det
vinchill hos mig!
Vi ska sen käka buffé på Calles och parta hela kvällen.
Jag älskar att ha Sara hemm i Sverige igen.
Hon öser energi i folk och hittar på knasiga roliga saker.
Hon är kingen :D

Ha en trevlig dag allihopa!
&
Grattis till Sebastian som fyller 22 idag!


Säg hej till Jenny
Postat av: Jottan

Gud vilken underbar bild!!!

2008-10-08 @ 18:32:00
Postat av: Fröken Ostkrok

Hahahha, åhh underbart!



Tak för igar kompis!

Jag ska uploada lite pics nu..

2008-10-09 @ 16:53:00
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Martha

Såå underbar bild,kram

2008-10-09 @ 23:02:55

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0