"Regnet det bara öser ner"

En sån här kväll ska man vara i stugan.
Plåttak och ute i skogen.
Däremot inte själv för jag är mörkrädd!
Innan jag ska gå och sova måste jag tända lampan vid sänge
och sen gå tillbaka för att släcka dom innan.
För släcker man dom innan man hunnit tända lampan vid sängen så
vet man ju aldrig vilken demon som jag dyka upp däremellan.
Kom ni ihåg dom där små nattlamperna som lös i uttaget?
Man kanske borde köpa flera sånna och sätta lite här och var.






Säg hej till Jenny
Postat av: Johanna

jag hittade en inredningstidning som tapetserat ett badrum med modesty blaise : )

2008-10-05 @ 21:59:13
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0