Supa Sara in i landet-festen

Så vi skulle alltså supa in Sara i landet och det fick bli igår.
Sara piffade sin lägenhet till det perfekta förfest stället.
Sköna människor och nästan halva scandic.
Mitt namn stod med på gästlistan på Stat så det var inga problem
och behövde inte ragga på någon vakt för att ta mig in.
Sara smorslade läppförstoringsmedel på folk och stället
kryllade av härliga människor.
Jag önskade att jag kunde vara på flera ställen samtidigt.
Ingen efterfest för min del, jag blev dock lämnad i en taxi med
en inte så glad taxichaufför. Jag fick pizza kl 5 vilken var en höjdare.
Jag hade damp och kunde inte sova
och idag mår jag som jag förtjänar.


Äsh här är bilderna som beskriver lördagkvällen rätt bra :)


Josse, Emil & Pelle

Linnea, Ewe, Elin, Jenny & Anton var där

David, Usa-muggarna och partypinglan fröken ostkrok var där

Petra & Linnea joinade

Alla snygga tjejer var där


Dan var självklart med och bartendern höll sig på sin plats

 

Säg hej till Jenny
Postat av: Anonym

WOHO, vi hade en härlig kväll som måste göras om inom en snar framtid ;)

Bilderna var ju mer och mindre fina, HAHA :)

2008-10-12 @ 17:43:37
Postat av: Anna O

Härliga bilder!

2008-10-12 @ 18:05:50
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/
Postat av: Elan

Haha, ja fan, Saras fester äger. Jag var så grymt galet full. Jag har inte mått bra idag må jag säga. Vi var väldigt heta igår och vi är ju bara bäst

2008-10-12 @ 20:33:40
URL: http://elusen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0