Vem längtar mest efter vem, sängen eller jag?

Jag känner mig så himla otroligt bra just nu.
Har gjort bort ännu en nattvecka på Scandic.
Jag har sannerligen förtjänat mig en härligt sömn
med många bra, fina & erotiska drömmar!


För allas trevnad så tänkte jag berätta att
jag en en stinkbomb på min mage.
Vet inte om det är efterskalv hon har eller om det
är på väg ut på mig. Hon fiser högre och mer
än vad en rysk alkoholiserad lastbilschaffis gör.


Säg hej till Jenny
Postat av: Isak

Vet inte vad som är läskigare, kattfisar eller erotiska drömmar :)

2008-10-20 @ 11:53:03
URL: http://isakanklew.blogspot.com

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0