Frosten på väg

Hörreni vänner.
Ska bara berätta för er att inatt var det minus-grader ute.
Så fram med era sexiga långkalsonger!


Säg hej till Jenny
Postat av: en ostkrok i LA

herregud sa hemskt!!!

Nu vill jag ju inte komma hem till minusgrader, det ar ju bara helt himla vardelost..



Hur ar det annars pa bygget? Vem ar det du jobbar med?

2008-09-02 @ 08:35:23
Postat av: Anna O

Vem fan beställde den?

Imorse var det 25 grader och supersoligt här! Jag har ju bränt mig så jag är inte så sugen på sol men what to do.. what to do..



Det lär nog dröja innan jag drar på mig långcäshen här borta.. Bara en känsla jag har =)

2008-09-02 @ 17:09:17
URL: http://annagoestoronto.blogg.se/
Postat av: toola

grymt, jag har ett par för små spidermans!!!

2008-09-02 @ 18:54:33
URL: http://mamelon.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0