Dagens käk-recept



Har börjat rensa i kylen eftersom man inte är kvar så länge till.
Sen har det blivit lite kött i vinter eftersom jag tycker det är lite för dyrt.
Man kan ju unna sej ibland, men går ju göra sjukt god mat med hjälp av fisk
och grönsaker. Så jag gjorde dessa biffar idag och dom blev rätt goda så
jag delar med mig receptet till er.

1/2 burk med Tonfisk
1 stooor champinjon
1 ägg
2 vitlöksklyftor
Paprikakrydda
Kött/grillkrydda
salt
Samba Oelek


Ja sen är det bara att knåda och mosa och röra om i en bunke.
Dela upp i 4 högar, rulla och platta till. Snör ner dom i stekpannan
och vips så har ni lyckats precis som jag.
Hade tänkt mig lite ris till men skippade det och hade bara sallad,
paprika, tomat och vitlökssås. Mummma!

Varning! Innehåller vitlök så inget hångel efter maten. Ta en snus ist!

Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

hahha, tack för tipset!

2009-04-25 @ 01:06:20
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0