Finland anfaller!!!!!

Sista bransjeafterskin sköt i höjden!
Himlar så skoj man kan ha då och fest på Såta efteråt.
Vi kom oss till Hemsen där Kalle hann försöka betala
med mitt liftkort i baren, en finsk tjej låg på toalettgolvet
och hade skitit på sej och jag kalas såsom alla andra.
'
Kvällen slutade med:
Jenny - Kalle ska jag borsta dina tänder?
Kalle - Jaa
Jenny - Vilken färg har du på tandborsten?
Kalle - Lllllllllllllllll, eehh..... Llllllllllll ........
(nån minut efter)
Kalle - Liiiiila

Säg hej till Jenny
Postat av: Sara

Hahaha.. snyggt :)



Jag saknar dig vännen.

2009-04-16 @ 01:41:13
Postat av: Fröken Ostkrok

hoppas du får en trevlig helg vännen!



Nu ska jag sova och sen får vi se vad det blir ikväll.. jobb är ett som är säkert.

2009-04-17 @ 08:05:57
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0