Burton Glory Daze Final

Jag har det så himla underbart just nu.
Soliga dagar får humöret att stiga till top
och ordet lycklig känns som att det passar in på många.
2 veckor kvar av säsongen och efter bartömningen ger
sig dom flesta av. Känns som att många börjar längta
hemåt efter att ha haft en härlig säsong här.
Till och med jag tycker att det ska bli skönt att komma hem
igen och träffa alla. Jag har dock 1 månad kvar här i Hemsedal.
Har inte så brottom hem, för hemma finns ju alltid kvar.
Jag vaknar fint här varje morgon med Kalle.
Kliver upp och får se dom underbara bergen.
Träffa kompisar vart man än går och har alltid nån att hänga med.

Burton Glory Daze Final pågår just nu. Imorn är jag ledig så ska va
backen hela dagen. Besöka Skistua för lite after ski och Hemsedal
Café.
Har varit kissdålig på att åka senaste 2 veckorna. Men hoppas på
sol och ledighet framöver så jag kan spendera dom sista veckorna
på brädan.

Peace mina vänner


Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Oj så fort tiden har gått altså, helt galet!



Ha så himla kul vännen och krama pumorna så mkt från mig:)

2009-04-18 @ 00:24:37
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

Jag går sista natten nu... KUNG!



Ojs å kul det ska bli i veckan, en herrans massa planer.. vill du grilla i vekcan så kör vi på onsdag!

2009-04-19 @ 23:58:43
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0