Bilder, bara för er



Killarna på Såta gick lös på Kalle & Jonas crib medans dom var på jobbet.
Fick en fin överaskning då dom kom tillbaka :P




Superskoj festkväll



Här har vi Skell-bon Henke och n annan dude, Oliver



K



Craaazy



Jag var ju med på ett hörn också såklart



Fråga inte...!!!
Men denna kväll skulle vi bowla, hade peppat för det hela dagen men så när vi väl
kom dit så var bowlingbanan trasig :(



Denna kväll var jag astrött, det var rätt sent men Jonas lät mig inte sova utan han ville lära
sig några enkla ackord och jag ställde upp som lärare. Fick tillslut sova, men då hade klockan
hunnit bli 4 och jag skull upp och jobba.



Vår i Hemsedal. Liiiite snö, men väldigt vackert



Borton Glory Daz Final - dagen, Henke gjort sig illa så han kunde inte åka
men liftade ner till parken på Kalles bräda. Grymt fint att han höll stadigt i
sitt juice-paket.





K som stal mitt hjärta, se så glaad :)



Joooooonas



Tjohooo



Väntan...





Finn 2 Skellbor



After-ski var självklart denna dag. Så hamnade på Skistua med lite folk.
Här har vi Bus-Madde



Glassigt





Jenny



Sofia & Simon



Mina partysambosar Rox & Malin. Shit va jag kommer sakna dom när vi lämnar Hemsedal.
Dom har förgyllt min vinter :)



Lillcooling som var o skatade i rampen, Ask var hans namn. Nästan
så att jag ville adoptera honom. "Droppar du så droppar jag".



Så var det söndagkväll, det var då jag styrde förfest hos Kalle&JOnas medans dom
jobbade. Här har vi Jacob, min käre arbetspolare.




Gouvernor Andy "Ge mig en av dina tjejer polarn när jag känner mig ensam"



Kalle snodde min kamera en dag. Så hitta jag sånna här sexiga bilder på
Johan.



På väg mot grillning



Albin & Johan, grillkväll uppe hos Oskar, dom bodde så himla najs!!!



Glada gänget



Killen vid grillen... Oskar





På väg till Solheisen



Joohan



Kalle fuskade lite!





Guess who!?



Sista bilden för er, kameran fick slut batterier.

Tack och hej





Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

skitfina bilder! Jag är ju lätt avis :)

nu ska jag lägga mig på balllen och sola lite, det är helt underbart väder i skellet idag!!

2009-04-25 @ 14:31:19
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Anna O

Härligt! Massa fina bilder du bloggat. Jä!

Blir ni aldrig av med snön där borta?

2009-04-25 @ 19:56:31
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Bor .T

En lång smal Henke på bloggen..

2009-04-26 @ 02:24:47

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0