Vinnande dagar

Solheisen igår var kanon.
Kom en massa folk och det var många fina försök
på vattenhoppet. Jag tog mig ann 3 simturer och
attsiken så kallt det var. Himla skoj dockh ..
Hade inget extra ombyte med mig men Malin var snäll
och lånade ut sitt sexiga underställ.
Efter Solheisen drog vi vidare till Garasjen. Där blev det
nån extra öl och där var även prisutdelningen.
Så jag vann mig en HellyHansen jacka, inte dumt de inte :)

Dagen hade bara kommit halvvägs när vi lämnade garasjen
och gick upp till mig, ca 15 pers och njöt på våran feta altann.
Det blev dock kortvarigt för grannen plinga på och bad oss dra
härifrån.
Jag fattar inte!!!! Klockan var inte ens myche ju.
Vi får ju aldrig ha nåt skoj härhemma, nä fybää för de!!
Så vi drog vidare 15 pers i en bil till Oskar istället.
Kvällen slutade på Fjellbeck, gick hem tidigt
för att dagen var full av händelser ändå.

Idag har jag deklarerat, skönt att få det bortgjort.
Köpte glass som man självklart ska ha en solig dag
som denna. Strax bär det av till Såta där det blir
grillning.

Hoppas ni har det lika soligt och gött i Skell.
Puss på er


Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0