By heart










Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

så fina bilder! Jag fattar att du gillar parkerna i Oslo, de verkar supermysiga :)

2009-08-25 @ 23:55:08
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Emma

LILLA SÖTNOOOOOS! :)

Hoppas att du har de bra! Jag har de fint här nere i östersund iallafall! skolan e kul, och brudarna här är skithärliga! Du måste skicka ett mess till mig så jag har ditt nya mobilnummer! Jag vill höra dig!! :)

Puss PUSSSSS

2009-08-27 @ 21:29:52
Postat av: Fröken Ostkrok

Hejsan homie, jag går nu natt nr ett i raden.

Verkar lugnt i vekcan på bygget, ska bli skont!



Har inventering inatt som jag strax måste sätta igång med, HATAR verkligen inventering. Bajs.



Ja du Cilla mailar dig lite ändringar då och då, det är super att ni då kan maila henne tillbaks så hon fått veta att ni läst/ sett dem :)



Annars så är jag sambo med Tajny Brotha nu, and so far so good!



Ser förtäski ut på huvudet nu, kycklinggul.

Jag tror attjag lyser i mörket faktiskt.



Radioaktiv?

Brännskadad?

Skiner solen så starkt?

NEEEJ det är mitt hår :P

2009-09-01 @ 03:40:02
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Ewe

Jag måste erkänna att bilden hade jag inte tagit själv, för sådär mycket höst är det inte riktigt ännu :) Men man börjar känna höstvindarna, usch! Dessutom blåser det alltid i Luleå..



Annars lever jag livet, ska försöka uppdat. lite mer så du får hålla lite koll på mig ;) Och du får gärna göra dessamma ;)



Hoppas allt är bra med dig vännen!

PUSS

2009-09-02 @ 21:30:25
URL: http://elinwen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0