Oh happy day



Vilken dag!
Har inte sovit alls nästan!
Blev hundvakt ett tag och sen vill inte ögonen ge sej...
Jag och Rox är lediga idag och tänkte dra till solheisen
men eftersom varken jag eller hon sovit nå vidare kändes
det inte som att vi pallade.
Vi ska koka varm choklad och lägga oss utanför huset och glassa i solen
hade vi tänkt :)

Hursomhelst så fick jag veta att jag bara behöver betala en halv hyra
för att vi inte fått så mycke arbetstid. YEEEEEEEY!!!
Ja sen sätter jag igång datorn för att dra igång lite musik.
VAD HÄNDER DÅ? Joooooo internet funkar, vilket det inte gjort på 2 månader!

Fuck hell yeaaaah!




Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Kung! det låter som en superbra start på dagen :)



Men jag hoppas du får mera timmar på icat

2009-02-12 @ 17:28:45
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0