Uppdatering

Det kommer en massa snö nu :D
Jag jobbade till 19 igår och bytte direkt om
till mina pösiga kläder och drog ut i backen.
Jag & mp3:n, min bästa vän.
Åkte tills backen stängde och det var ashärligt
i det nya pudret. Höll mig mest till lilla parken
och tränade på sånt jag inte kan.
Helt underbar kväll!!

Sen mötte jag upp Malin för att dra hem.
200 meter från huset träffade vi på en vinglande
snubbe som sökte efter drag ute på byn.
Ja nä fredagar är ju rätt lugna här så vi sa åt honom att
satsa på lördagen ist och gå hem.
Han bodde granne med oss så vi joinade honom
och fick oss ett glas vin och fick höra lite norsk trubadur.
En After-ski helt enkelt.

I torsdags bjöd jag Mathias och hans kompis på mat
hemma. Chicken tandori som jag var helt sämst på att tillaga
så i stort sett var det Mathias som gjorde allt.

I onsdags raggade en norsk kille från Trondheim på mig på jobbet.
Förstår inte riktigt, man är väl inte så himla het med Ica-kläder..eller!?
Händer ju dock rätt ofta att man får några erbjudanden.
Ja sen fick jag ett sms av killen som tyckte att vi skull träffas för
"intim hygge".
Nä så blev det inte!





Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Hahhaa, det är som då en norrbagge tyckte vi skulle fara på förspel :)



Jag sa åt han att dra något gamalt över sig och ankagade han för att vara en snuskis..



Stackarn fattade inget, och då jag insåg att han bara ville bjuda in mig på förfest så var skadan redan gjord :)

2009-02-07 @ 16:43:43
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Sofiakristina

Ny tisha???? :D

2009-02-08 @ 21:58:30
URL: http://sofiakristina.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0