Gott och blandat

Internet buggar här i huset. Ena dagen funkar det och andra dagar inte.

Söndagen som varit var grym. Gick till Kalle efter jobbet och
vi drog igång förfest tillsammans med Jonas och Emeli som också bor där.
Våran 4-manna förfest var en höjdare. En himla massa jäger och vin och Uno!
Sen drog vi till Stallen och fortsatte kalaset. Jag var kalas, alla var kalas, allt var kalas.

Igår var jag ledig så jag drog en heldag i backen. Gick kiss från början, spec då Kalle
lurade mig att hoppa i röda parken i ett hopp som kallas valen. Ja, man kan säga att
jag gjorde ett försök till backflip men kom bara halvvägs. Ingen skada skedd som tur var
men det där med valar och sånt är inte min grej kände jag. Nä blå parken duger gott och väl
än så länge. Jag satte lite nya trick och gjorde några sköna gamla.

Efter denna sköna dag deckade jag ihop totalt. Somna i 2 timmar hos Kalle och
sen tog jag med 3 gringos hem till mej och styrde tacos och tv-spel.


Söndagspicsen!



Kolla mössan Kalle har.... den har jag gjort ;)













Säg hej till Jenny
Postat av: Anonym

meh en halvnaken karl på din blogg..'Mera av det!!

2009-02-26 @ 20:01:58
Postat av: Fröken Ostkrok

det var ju bara pervojag :)

2009-02-26 @ 20:02:34
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0