JBomb - The Return

JBomb är hemma i Skell
om mindre än
1 vecka.
Då ska hon styra upp livet där
eftersom hon inte hört några skandaler
därifrån på ett väldigt bra tag.
Först ska hon hälsa på mina kära vänner
i Oslo.


Snön kommer på lördag har jag hört och sen
ska det snöa i en vecka.
Så när jag jag kommer hem till kära Hemsedal
igen så då jäsiken ska det åkas.

Provade en ny bräda idag eftersom jag
funderar på att köpa en ny. Tokskön!

Jag trivs verkligen så bra här!!







Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

-19 grader idag, satan så kallt..

2009-01-16 @ 07:41:45
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0