Nånstans i fylllelandet

Gott nytt år mina vänner!

Nyårsafton kan jag säga var jag inget annat än kalasfull.
Käkade sjukt god middag hemma med
Charlotta, Rox & Malin och drog vi på megafesten
som slutade med en jävla massa folk.
Nu ska ni få höra min berättelse....

Jag stod i hallen och tog på mig skorna vid
12-slaget. Väl ute fick jag cigarr och skumpa.
Vid 2 fick jag för mig att gå ut på krogen.
Till sällskap på vägen gick jag med en snubbe från
Liverpool så min fyllengelska drog igång.
Vi gick förbi han och lirade rockband
och några till glas vin och en massa prat
började jag gå hem.
Så trevligt att man dagen efter får ett sms:

Nä nu fick jag dåligt samvet.. jag är så
jävla svensk man kan bli, men du var duktig på
engelska hahaha /DD


Ja, onödig fylleengelska i 2 timmar alltså.
Haha nä blåst javisst, men ändå
jävligt skoj.



Säg hej till Jenny

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0