Du har aldrig haft en vän som jag

Jösses vad jag har hunnit göra mycke idag.

Tandläkaren, buss till skell, dumpa grejjerna hos Brorsan,
hälsa på Tolle på Stale, hälsa på Sebbe, fika på f.d jobbet och
fick träffa på Ewe, Jessi & Elin, en sväng förbi lägenheten för att hämta post och gitarr,
hem till brorsan, upp på solbacken och sist men inte minst
hem till min kära vän
                 

                     Fröken Sara Ostkrok

Vi hade en fantastiskt skön kväll med god mat,
skvaller och en massa kramar! :D




Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

jag var så vansinnigt glad att se dig att det inte var sant!!!!

massa kramar på dig mitt hjärtegull!!!



2009-01-23 @ 07:40:42
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh Jenny det var så härligt att se dig igeeen.. Jag tror jag måste planera in en resa till Norge snart alltså!!! ;)

2009-01-26 @ 21:35:48
Postat av: Ewee

Ååh Jenny det var så härligt att se dig igeeen.. Jag tror jag måste planera in en resa till Norge snart alltså!!! ;)

2009-01-26 @ 21:39:06
URL: http://elinwen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0