Kompis

Lite nya uppdateringar här då:

  • Grannarna har ju klagat en hel del på oss att vi väsnas för mycke. Det ska nämligen vara tyst kl 23.00, alltså inga eftrfester eller något sånt. Men vissa gånger har vi verkligen bara suttit och pratat och ändå tycker dom att det låter för mycket. Sååå... nu har det gått så långt att hyresvärden alias Terje har ringt och berättat vi åker ut nästa gång. Lika bra att söka nytt boende för jag tror att det är kört för våran del!!!
  • Idag är min första lediga dag på mer än 2 veckor.. skönt!
  • Det var bransjenyår igår så alla och då menar jag nästan alla säsongare drog på Hemsen. Jag dansade säkert i 2 timmar. Så himla skoj det var. Sen blev det efterfest och jag och n norrman vid namn Mathias satt och prata till halv åtta i morse.
  • Jag stank idag den värsta stanken du kan tänka dej.... sen duscha jag.
  • Jag har köpt en Coca Cola, det var månader sen jag drack. Den väntar i kylen. Fan va nice!
  • 2 veckor kvar tills jag börjar dra mig hem till Skell
  • Det var veckor sen det snöade och backen är bara is. Åkte igår men det var inte alls så himla skoj :(
  • Gott nytt bransjenyår



Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

det var så kul att prata med dig idag vännen!

Oj vad jag saknar dig min sköna böna.. ska förösöka rå om dig så mkt kjag kan då du kommer hem!

2009-01-05 @ 20:20:41
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0