Fest i Skell



What a evening!

Hälsade på Johanna och oj så
trevligt jag hadee med henne.
En massa snack och skvaller!
Verkligen skoj att träffa henne igen :)






Efter halva vinflaskan gick vi vidare och
hamnade hemma hos Jonas.
Vi joinade han och hans vän Ville ett tag
och drog sedan till Danne.
Lite ölspel och prat och sen ut på Balzac.
Träffade en hel del bl.a Anton som jag
tror vill ha en spot i bloggen så varsågod!







Pratade ett tag med Magnus,
så synd man inte hann träffas mera.
Sen sa jag adjö till gänget och drog till Tobbe.
Jag nästan somnade där
men tog mig ändå till scandic sen och
käkade gosaker  (älskade & saknade morotskakan)
med sara till 5 i morse :)







Säg hej till Jenny
Postat av: Ewee

självklart är det det ;)

Har du kommit hem till hemsedal nu eller?

2009-01-26 @ 22:26:35
URL: http://elinwen.blogg.se/
Postat av: Anton Perkeele

Haha, vad hände här egentligen? Kommer ihåg att det pratades om din blogg, men sedan så är inte jag och mitt minne vänner överhuvudtaget, och vart kommer den gräsligt snygga bilden från?

2009-01-27 @ 18:26:53
Postat av: Anonym

Man kan nästan säga "fett med respekt" och mena det bokstavligt =)

2009-01-29 @ 22:09:17

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0