29:e Juli

Lite uppdatering om vad som händer i Oslo just nu.

  • Partajet i lördags var himla skoj
  • Provjobbat på United Bakery (får veta till veckan hur det gick)
  • Ska jobba på en Ica-butik på lördag
  • Jag har städat idag
  • Sol igår så hängde i parken halva dagen
  • En del film
  • Endast jag, Malin & Emelie hemma i veckan för dom andra är på festival
  • Jag söker en massa jobb
  • Var med Kalle igårkväll
Ehh ja det är ungefär så mitt liv ser ut här just nu.
Jag har träffat Sanna & Nils som jag gick gymnasiet med.
Dom kom förbi våran fest i lördags och oj va skoj att träffa dom igen :)

Oslo är väldigt fin och härlig stad. Jag trivs, punkt slut.

Säg hej till Jenny
Postat av: Ewe

Vad härligt att höra kompis!

Jag är övertygad att du snart får dig nått kneg ;)

Sköt om dig!

2009-07-30 @ 23:14:13
URL: http://elinwen.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0