Här var det fest

Jag har Fröken Ostkrok på besök.
Jösses så skoj att ha henne här! vI HAR har haft det superfint
sen hon kom hit. Tokfestat gääärnet.
Åkte i backen igår och sen var det after-ski tilll fullo!!
vi har hunnit käka buffé på peppes och legat utslagna och dragna.
:)

Idag har Sara lånat min bräda och åkt i backen  med min Kalle
& hans vänner. Kaaanonväder var de och självklart så jobbar jag.
 

Jag har en massa bilder men jag måste tyvärr berätta att
min dator är knas så internet fungerar ingenstans med den :(
Så vi får se när jag får upp dom.

Men kolla in Saras blogg för mer info, hon är much better than
me på update!





Förresten så blev jag precis kortigare hårig.

Säg hej till Jenny
Postat av: Sofiakristina

Jenny din fisk din klocka går fel.

2009-03-15 @ 12:16:09
Postat av: Anna O

Jenny din piraya (om vi ändå är inne på fisktemat) jag vill se dina bilder också juh.

2009-03-16 @ 12:35:15
URL: http://detmanintevet.blogg.se/
Postat av: Johanna

"med min kalle", naaw! : D

2009-03-16 @ 21:31:47
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0