Solheisen

Hela denna vecka har jag stigit upp tidigt varje dag,
tagit en promenad innan frukosten och sen
antingen dragit till jobbet eller till backen.

Igår gick jag upp tidigt, väckte tjejerna Sofia, Madde & Charlotta.
Sen tog vi bussen till Solheisen. Liftkortet funkar även där
så det är ju värt. Det såg rätt molnigt ut från början men
fasen vilken kanondag vi fick.
Några till bransjefolk dök upp efter ett tag så vi blev ett gäng.
Vi anmälde oss till Bransjecupen.
Jag och Madde var dom enda tjejerna på Snowboard.
Så vi tävlade mot varandra. Det var slalomåkning.
Jag vann, en T-shirt. Vi firade med Pizza och öl i solen.
På kvällen blev det fest för folket. Magnus hade kalas så vi drog dit.
 En himla massa folk och fulla som fasen var dom flesta.
Jag höll mej nykter och hade väldigt skoj ändå.
 Men vid tolv vandrade jag hem i kylan, la mig i sängen
och längtade efter min Kalle. Helt sjuuukt va jag saknar honom!!!

Måndag:
Grillning och åkning i backen. Försökte lära Rox hur man åker
bräda. Sol hela dagen, supersnice!


Sofia

Chill på Fjällcafeét

Marcus med hipsters


Solheisen då....

Madde, Charlotta & Sofia


Haha fråga inte.....!!


KOlla in nyvirkad mössa gjord av JBomb herself på en kväll


you wish!


Madde

Här tävlar jag och Madde


Här firar jag segerplatsen & Madde sin silvermedalj


SeglarDanne & Dansken


Hela gänget :)

Festkvällen

Så kallade snyggOskar


Josh & Niklas

Rebecka








Säg hej till Jenny
Postat av: Ewee

Jenny du är så snygg i dina mössor :D

2009-03-26 @ 21:23:16
URL: http://elinwen.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

Snyggt jobbat kompis, jag blir ju mäkta stolt över dig :)



HAr förövrigt tänkt ringa dig nu, så vi får se om du svarar... puss!

2009-03-26 @ 22:25:22
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Anna O

Snygga bilder och respekt på den bilden du står på huvet. Mäkta imponerad sitter jag här och avundas dig ditt roliga liv på andra sidan bergen.

2009-03-27 @ 08:40:25
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0