Typisk hemmakväll

Såhär ser n typisk hemmakväll ut ungefär.
Jag kommer hem och säger något som "ikväll ska jag lägga mig tidigt"!!
Madde har dykt upp hemma hos oss och tjejerna fixar
slingor i hennes hår.
Sen bunkras det upp med fika. För det mesta även en film.
Rox försvinner först ner på sitt rum och somnar.
Sen är Malin förståndig nog att inse att det är bäst att gå till sängs
och kvar blir då jag som upptäcker att jag sitter själv i soffan.
Sen sitter jag där någon timme då klockan har blivit för sent
och förstår inte varför jag inte la mig tidigt som jag sa..
Ja sådär är det nästan varenda kväll.....



Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

men strax kommer jag och jag vill heller aldrig gå och lägga mig! Tjohoo!

2009-03-04 @ 15:36:56
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0