Hemsedal vs Burträsk


En promenad i Hemsedal. Skulle upp och upp och titta på ett vattenfall.
För att komma dit fick jag lov att hopap in i nån hage. När jag stod mitt i
hagen kom jag tänka på att det kanske finns något djur i hagen.
Sen vad för slags djur skulle det va då..!? Kanske en tjur!? Ren panik och sprang
till min frihet igen.



Lördagsgrillning med Gustav och Josh. För att fördriva dom sista dagarna.
Australienske Josh smakade Bullens för första gången, han gillare :)



Gustav och jag högg tag i vasin chokladbanan, mumma!!


Här har vi den fullpackade bilen som jag åkte med till Gävle. Som en liten traktor, brum brum!


Ett försök till kort på backarna i Sälen. SOm sagt, tror dom har flyttat på
vitberget eller något sånt, hah mesigt!!


Mitt försök att rensa och slänga en massa saker. Blev inte så lyckat som jag tänkt mej.
Solstolen var en bra vän iaf :)


Här i källaren hos mamma och pappa i Burträsk har jag gjort det hemvänligt. Jag som sa att
jag aldrig skull flytta hem igen. Men ärligt talat tycker inte jag att det räknas. Jag är ju bara
hemma en kort stund.




Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Så mysigt du gjort det ändå :)



Sen är du alltid välkommen och kojsa med mig vännen!!

2009-05-16 @ 01:33:58
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0