Bajs ocksa

Pang!
Ja sa dar kom den, det vi alla vantat pa. Matforgiftningen!
Vi var ute och kaka pa en restaurang och efter det gick jag hem
till hotellrummet for att jag var sa trott medans Malin och Sara
gick vidare. Senare pa kvallen da dom kommit tillbaka sa
gick jag och gjorde en raserspya pa toaletten och Malin kom
strax efter mig. Sa da borjades det, Spydde och sket om vartannat.
Hela fredagen gick at till att ligga i sangen och sova.
Idag ar jag betydligt mycke battre. Har fatt i mig mat sa jag inte ar
helt tom och vi planerar att boka en battur imorgon runt on.
For an har vi inte sett en sa bra sida av Phi Phi.


Säg hej till Jenny
Postat av: emelieochalex

stackars er!!! men ni har ert bagage iallafall! vi har vart utan varat i snart 40 timmar! fast pa ngt flyg eller ngt it suckt even more!! hoppas ni har haft en fiin resa! kramar till er alla!!!

2009-11-22 @ 10:36:12

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0