Koh Tao

Efter nagra timmar i Bangkok bestamde vi oss for att
hoppa pa en buss till Koh Samui. 9 timmars nattbuss
helt okej, jag sov, var astrott efter allt resande.
Vaknade, fros, sarongen hjalpte inte forsokte anvanda gardinen
pa bussen, gick inte heller.
Nar bussen tillslut stannade och vi skulle stiga av, ja da
ser jag Malin och Sara sover gott med en tjock harlig filt
over sej. Vafasen fick itne jag en san!!
HUrsomhelst. Vi hade ca 6 timmars vantetid pa en pir dar vi
skulle ta baten over till on.  Vi fick en gratis sightsing som
var himlaaaart sa trakig. Vi gick omkring i skogen och kollade pa lera
och kvistar. Baten som var en katamaran kom tillslut
och vi bestamde oss att hoppa av pa koh Tao istallet.
Sa nu ar vi har, Koh Tao, nasta harliga o.

Koh Tao Till skillnad fran Koh Chang sa ar det har mer turristigt
men inte alls sa farligt. Just nu monsunsasong sa mindre turister
men vadret ar det inget fel pa. Har hort att den 18:e kommer
regnet sa vi far dra innan det kommer i sa fall.
Vi hitta bra boende, rena lyxen med egen toa och dusch
och mycke mindre kryp. Men betalar endast 20 SEK kr
var per natt.
Ingen snorkling annu, vadret sag halvkasst ut i morse
sa det blev shopping ist. Satsar pa snorkling imorgon ist.

Sara ska tatuera sig imorn med bambuu.
I ovrigt har vi inte sa mycket planer utan gor det vi kanner for.
Jag sjalv, brun, glad, kanner lugnet och njuter.
Malin, SHOPPINGGALEN!

So long people :)

 


Säg hej till Jenny
Postat av: Cilla

Du är i paradisen. Ni har inspirerat mig så pass att jag bokat mig tilll thailand i mars. :)

2009-11-14 @ 13:58:40
URL: http://cillasblogg.blogg.se/
Postat av: johanna

jag hoppas verkligen du njuter av ledigheten : )

2009-11-14 @ 16:58:45
URL: http://johannahed.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0