24 dagar kvar till Bangkok

Jag vet, jag vet. Jag är sämst på att uppdatera.
Antingen för att jag är lat eller för att det är för mycket jag vill
skriva eller för att jag tappat lite av intresse att skriva här.
Jag vill ju egentligen uppdatera oftare så att ni där hemma
i älskade norrland kan ha lite större koll på mig.

Så kort uppdatering här då:

Min kära superbloggande vän Fröken Ostkrok lyckades
just och pass hänga med ett plan hela vägen hit till Oslo
för att hälsa på mig. Så fint :)
Hursomhelst var jag lite dålig människa som jobbade och
hade inte över mycket energi efter jobbet för att kunna
tillfredställa sällskapet men som tur var så verkade hon
hinna med en hel del ändå.
Jag tog mig an party tillsammans med henne då helgen
kom och vi lyckades hamna på kareokebar, bowling
och kollade in operahuset som i övrigt var himla tufft.
Sara fick sig en Alicia Keys sjungning, en bula och
ja, en inblick av Oslo.
Vi var utmattade på Söndan, våran sista dag tillsammans.
Så det blev en avslappnad dag med chips och film.
Skulle kunna skriva mer men jag och skriva går inte ihop
sen har Sara sagt en del på sin blogg så ni kan kika där ifall
ni vill veta mer.

Men thanks Sara för besöket. Snart besöker jag dig ist :)

Mer då, jo jag har flyttat. Lämnade The House Of Oslos
fabolous five för att inta kärleksnästet istället.
Här trivs jag bara fint och somnar gött med min käresta
varje kväll. I lyan bor även Simon som också var i Hemsedal
så hans ansikte är inget nytt. Lovisa, tjejen från Skåne som jag
träffade första gången i somras då jag hälsade på här. Hon är
en tokig härlig tjej :)
Hela "Familjeen" gick ner på en restaurang här runt hörnet i
söndags och hade en hejdundrande god middag med en
god flaska vin till.

Jobbet går bra kort sagt.
2 veckor kvar här i Oslo. Känns väl rätt okej
för jag stortrivs inte i denna stad direkt. Men blir ledsamt
att åka bort från Kalle. Däremot ser jag fram emot en
grym jävla semester i Thailand tillsammans med Sara
& Malin och vet ni..... det är mindre än en månad kvar :D
Hinner hem och umgås med mina päron en vecka som
jag saknar väldigt mycket.

Tillslut, jag lovar några bilder senare ;)

Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

jag vet, helt jäkla lovely! Jag längtar efter dig kompis :)



Ja du tyckte du om våran skönsång inatt förresten?..hahah lät säkert finfint.

2009-10-11 @ 21:18:52
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0