Jonas dag

Idag skulle Jonas fyllt 30 år. Jag tänker mig nog att jag hade varit hemma
i Skellefteå för att fira honom. Men vet ni vad, jag firar ändå. Jag har
öppnat en öl och jag hoppas att ni med mig kan säga skål. Jag tror säkert
han skålar med oss.

Sista gången jag träffade Jonas så sa jag på ett ironiskt sätt:
Men brorsan du fyllar ju snart 30, fan va gammal du börjar bli.
Har du lite åldersnoja eller? Men sen innan så visste jag ändå
att han hade lite åldersnoja och det var precis
det svaret jag fick. Men vi skratta mest åt det :)





Säg hej till Jenny
Postat av: johanna

skål!

2009-10-06 @ 21:00:50
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Martha

Skål! kramar Martha

2009-10-07 @ 20:25:45
Postat av: Fröken Ostkrok

grattis fina jonas å skål!!

2009-10-10 @ 00:47:48
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0