A friend in need

Dumt nog så gick jag in på tv6 play hemsida igårkväll
och började se Paradise hotell. Då var man fast. Det
är så dåligt att det blir bra på nåt sätt och man kan inte sluta kolla.
Så när ena avsnittet avlöste det andra och jag emellan tänkte
"bara ett avsnitt till, bara ett till" så rann klockan iväg.
Efter ett antal avsnitt tittar jag på klockan, 3 säger den.
Oh shit, va hände!! Inte är jag trött heller och upptäcker att jag
behöver en vän. Nu ska ni få höra!!!! Jag har jag den bästa vännen
i sådana situationer. Nämligen fröken ostkrok.
Hon jobbar natt varannan vecka och hon är ett säkert kort att ringa
och babbla av sig med sådär mitt i natten. Underbart, alltid lika skoj :)



Säg hej till Jenny
Postat av: Doodle

Åhh sötnos! <3 Vad gullig du är.

Jag lovar att jag bara blir glad av att höra din röst, är så kul då du ringer.

Kramkramkram på dig!!

2010-12-16 @ 14:20:00
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0