Lugnet efter stormen

God jul & gott nytt år allihopa!

Julafton var underbar, det var glögg och Kalle Anka, snowboard
och fest. Ja också Kalle såklart som var så underbar och kom upp till
Hemsedal för att fira jul med mig.

Nu när lugnet har lagt sig efter julen och nyår så fick jag 3 dagar ledigt
och kom då hastigt på igårkväll att jag skulle åka till Oslo.
Ja så nu sitter jag i Oslo. Väntar på att Kalle ska sluta jobba.
Har hunnit köpt mig ett par nya skor, hälsat på Nils på Friday´s
och shoppat runt med Malin :)

Imorgon är Kalle ledig och vi tänkte gå på bio och
se Avatar. Det verkar grym!!

Hej så länge

Säg hej till Jenny
Postat av: Fröken Ostkrok

Söta du jag måste bara säga att jag saknar dig.

Massor!

Önskar jag hade massa pengar så jag kunde bara åka ner typ nu och krama om dig och hänga och berätta ALLT :)



Men ja det är ju lite svårt då ekonomiskt stabil inte är mitt mellannamn just nu..



Allt har varit så bra sa bäst! Jag har haft så himla kul och varit med om så mkt bus och äventyr.

Vara hemma är så som det alltid är efter en långresa, ganska blandat..

Men jag har nya planer som jag ska berätta om.. Har jag lugnare en kvall på jobbet så ringer jag. Har du samma norgenr?



Puss

2010-01-26 @ 03:01:05
URL: http://minvarld.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0