Finbesök

Brorsan!! Ja min härliga bror Tobias har anlänt till dalen.
Kört över berg och dalar för att komma och hälsa på
lillasyster.
Himla skoj att ha honom här. Vi har fått en del snowboardåkning,
nån fest och jag jobbar ju på som vanligt.

För nån vecka sen snöade det konstant i flera dagar så jag och Tobias
åkte med Sam & Adam en dag. En massa offpist så mina ben fick
känna smärta, eller hela min kropp fick känna på att få leva.
Baaara härligt puder och knappt något uppåkt. UNDERbaRT!!


Säg hej till Jenny
Postat av: Cilla

vad härligt! ha så kul!!

2010-01-27 @ 23:11:39
URL: http://cillasblogg.blogg.se/

Vill ni ha en vattenballong på er? Nä just de, skriv här då!:

Ditt fina Namn här tack :):
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0